Etter bestilling av Ordre Integrasjon mellom WooCommerce og 24SevenOffice skal vi sette opp din konto med riktig parametere,
for å gjøre dette riktig skal vi trenge svar på disse spørsmålene.
Disse kan besvares via linken du finner i bekreftelse eposten.
1 Har du FTP tilgangs info til WordPress konto? 2 Administrator tilgang til Webserver Word Press? 3 Hvilken Status skal ordre ha i 24SevenOffice etter import? 4 Hvilken betalingstid skal brukes i 24SevenOffice relatert til web ordre? (default = 0, ingen kreditt) 5 Er prisene i nettbutikken inklusiv MVA? 6 Er SKU i WooCommerce = EAN nr i 24SevenOffice 7 Er det opprettet produkt til frakt/shipping i 24SevenOffice, hva er ProduktNr? 8 Skal nettbutikk ordre registreres på spesifikt prosjekt? Hva er prosjektID? 9 Har du eller 24Seven support opprettet web service bruker ? (trenger navn og passord) 10 Har du Firmabrukernavn og Passord til 24SevenOffice Disse parametere er inkludert i standard order integrasjon.
Ønsker du mer funksjoner integrert ta kontakt via info@emonkey.no
Trouble logging in? Simply enter your email address OR username in order to reset your password.
For faster and more reliable delivery, add support@linked2.no to your trusted senders list in your email software.